OTS
jest to prosty system sklepu polegaj±cy na tym, ¿e gracz pisze
!buyitem "nazwa
i kupuje, je¿eli ma kase, lecz je¿eli napisze
!buyitem "oferta
ukazuje mu siê lista rzeczy sprzedawanych w sklepie wraz z cen±.
skrypt; nie mój
buyitem.lua
Spoiler:
-- simple !buyitem system fully working made by Skalarius --
function onSay(cid, param, words)
local items = {{'backpack', 1980, 10}, {'amulet of loss', 2173, 50000}} -- itemy na sell
for x = 1, #items do
if(param == items[x][1])then
pos = x
end
end
if(doPlayerRemoveMoney(cid, items[pos][3]) == TRUE)then
doPlayerAddItem(cid, items[pos][2])
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'You bought '..items[pos][1]..' for '..items[pos][3]..', thank you!')
else
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Sorry, that\'s too expensive for you.')
end
if(param == 'oferta')then
local items_count = table.getn(items)
local list_nr = 1
while(1 <= items_count)do
doPlayerSendTextMessage(cid, 19, '-'..list_nr..'. '..items[list_nr][1]..' koszt: '..list_nr..'. '..items[list_nr][3]..' GP.')
list_nr = list_nr+1
end
end
end
talkactions.xml
Spoiler:
<talkaction words="!buyitem" script="buyitem.lua"/>
skrypty siê dodaje bardzo prosto:
do tablicy items dopisujemy
{'nazwa', itemid, cena}
Offline