jest to prosty system sklepu polegaj±cy na tym, ¿e gracz pisze !buyitem "nazwa i kupuje, je¿eli ma kase, lecz je¿eli napisze !buyitem "oferta ukazuje mu siê lista rzeczy sprzedawanych w sklepie wraz z cen±. skrypt; nie mój buyitem.lua
Spoiler:-- simple !buyitem system fully working made by Skalarius -- function onSay(cid, param, words) local items = {{'backpack', 1980, 10}, {'amulet of loss', 2173, 50000}} -- itemy na sell
for x = 1, #items do if(param == items[x][1])then pos = x end end
if(doPlayerRemoveMoney(cid, items[pos][3]) == TRUE)then doPlayerAddItem(cid, items[pos][2]) doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'You bought '..items[pos][1]..' for '..items[pos][3]..', thank you!') else doPlayerSendTextMessage(cid, 19, 'Sorry, that\'s too expensive for you.') end
if(param == 'oferta')then local items_count = table.getn(items) local list_nr = 1 while(1 <= items_count)do doPlayerSendTextMessage(cid, 19, '-'..list_nr..'. '..items[list_nr][1]..' koszt: '..list_nr..'. '..items[list_nr][3]..' GP.') list_nr = list_nr+1 end end end
talkactions.xml
Spoiler:<talkaction words="!buyitem" script="buyitem.lua"/>
skrypty siê dodaje bardzo prosto: do tablicy items dopisujemy {'nazwa', itemid, cena}
|